Saturday 20 September 2008

保險界 Insurance (保險業係一個好有前途既行業??)

保險業係一個好有前途既行業??
前幾日我去左美國萬通interview個manager話, 保險業前途好好, 因為:人工高, 好多sales可以好易earn到百幾萬一年, 多既個d, 可以係幾千萬一個年tim自由度高, 公司唔會罵你, 唔會要你準時返工/ 放工, 你可以自己鍾意幾點返工就返工, 放假就放假, 老闆都唔會罵你有意義, 好多人都需要為將來儲蓄, 但佢地唔識, 就要靠我地去幫佢計劃, 好多客戶聽完佢地既計劃後, 都好感激佢地咁用心幫佢地計劃未來....我想問, 係唔係真嫁??定係個manager想呃我入行咋??



A:
保險同傳銷都幾似,http://www.uwants.com/viewthread ... ;extra=&page=21與其徙錢上lb d所謂training,不如入黎睇(教你點樣拆招)".....同本人見解一樣,傳銷業同保險一樣,公司合法,人ge操守個個唔同.而且共同點就係一樣要帶team,一樣要跑數(追業績),一樣都有個分佣制度;只不過佢地ge product唔同,大家都係要拉人頭,傳銷拉人頭以外ge收入就係sell product,而保險拉人頭以外ge收入就係投資基金,有人返轉頭買你ge產品叫返單,相等於保險有客加保,投資等都叫返單.而且ABC法刖本身就係來自保險,現在傳銷先會用呢個法則.而且呢兩行都係性格同心態好緊要.兩者缺一都好難成功.而保險百幾年前最初發明果陣都係不為大眾接受,而傳銷現在的情況就好像當初的保險業一樣,現在行緊百幾年前ge舊路......."--------------------------------------------------------------------------------------------我成日都話 保險公司, 無論內部制道,Sales 質素都有好大問題,香港數十年來, 除了夜總,登報紙請文員,就 sell 人做 “小姐” ! 保險公司又用亮方法 sell 人做什 Financal planner = Agent = Sales = 沒底薪的 Sales,他們專找入世未深,初生之犢,成為他們的死士!! 另外他們完成課程,經理會用盡各種手段,威迫利誘,沒單就上報表,大家去旅行沒單就留在公司,帶去大公司,豪宅使手下為了 $ 而不擇手段去 Close 張單!這種詐騙的手法請不要上當。他擺明騙人的,佢有冇同你講一年後,有八至九成的人不會再做?有冇同你講好多經紀都係搵幾千一個月?有冇同你講佢地捽數都好利害?有冇同你講很多開支也是你自己比錢既,包括郵費、應酬、日月歷等多項雜費.....?講責任同義務,公司當你係僱員-->要聽話講權利同福利,公司當你係自僱-->唔關佢事做到好數,um話佢領導有方-->幫佢請多d人有鑊要咩,um話你自己攪掂-->唔關佢事問多點長輩及朋友,自己三思吧!--------------------------------------------------------------------------------------By : 蓉兒咩野叫打飛??http://www11.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=7834958&extra=page%3D1最近我上司迫我交單,再唔係就打飛,無論如何都要死到一張單,但咩叫打飛??即係自己比錢買一張保單但呢張保單並唔係真心想買既, 只係為交數先買. 所以通常隔幾個月又取消返-------------------------------------------------------------------------------------------------------By : 一個都不能少唔怕話埋你聽,個經理必然話你適合做保險啦,你要準備的是有可能被佢問你手上有幾多個目標客人可以讓你直接聯絡啦,並會同你講:『以你ge學歷背景,同埋社交網絡,做保險必定大有可為。』無需擔心佢會挑剔你,因為佢好想促成你加入佢屬下ge團隊,幫佢手搵錢,你成功只證明佢有眼光,就算你唔成功,亦只因為你唔夠勤力而已,對佢來講,機會成本實在太便宜啦。你有翻咁大個人,又讀左咁多書,應該運用你自己ge獨立思考,分析邊d最有利於自己長遠發展ge因素,然後作出理性判斷!!......................---------------------------------------------------------------------------------------By : koufuckhttp://www11.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=7876583&extra=page%3D1給各位唸住入保險行業既朋友如果有朋友想入呢一次首先要有d心理準備第一.無底薪第二.隨時無晒朋友第三.你接到單都好多手尾要跟,接唔到就要食自己第四.保險公司如果話出糧比你.千其唔好收,因為要還架.(佣金除外)第五.就係要好似做狗甘成日做街訪電話call戈d on尻野 (同個乞兒真係無咩分別)第六.未開始做都要洗兩三千.. 用黎考試交牌費等等...總之大家想入行真係要唸清楚~唔係到時想甩身都幾煩架--------------------------------------------------------------------------------------------------------------By : waynerooney根本財什務策劃啊?保險sales就真。我年輕時都浪費了一些時間在這個垃圾行業,後來好彩完全離開了,才發現外面世界的可愛,現在總算兩餐豐足。很可惜,我好多舊同事到現在都仲是浮浮沉沉,hea下hea下度日阿上司根本無料,只是跑數狗一名就在"lead"人,整埋d洗腦口號,洗腦會去蒙蔽年輕人,穿起西裝就扮成專業,但是又成班人圍在一旁煲煙爆粗.年輕人,千萬不要加入這個行業阿!



A:
看一看小弟既故事:話說小弟申請了一份工作, 間公司既advertisement不是個保險公司, 一去到個地方, 間公司變成了一間大保險公司, 當時同自己講:[點解間公司變成某大保險公司架? .....算啦, 點都來到,入去見下啦.], 點知interview 非常正經,開頭話見個公司不是insurance company,個老細只是話間大保險公司同自己間公司有少少合作關係,又話又有客俾我....第2之interview我又去左, 個interview 都唔錯,個老細仲話以$10,000 月薪來請我. 我個時幾開心(GRAD 後第一份工), 就accept 左同簽左一份contract,個contract 係temporary既contract, 內容係指我要拿到第一個月糧就要出席所有trainning 同pass iiqe1,3,5.1個月後, 小弟上完所有既TRAINING 同PASS 晒IIQE 1,3,5 牌. 個老細就約我上去簽CONTRACT,果時先知道TRAINNING 係無錢收, 果一萬元係由簽長約果日計起一個月先有得出, 個老細仲話之後每個月要MEET 個QUOTA先有一萬元出. 我果時心諗:[點解咁GA? 點解個老細無同我講有QUOTA?] 不過我又不甘心收唔到個一萬元, 所以細心檢查個合約,知道無咩不合理既條件就簽左約. (個合約無當場俾返我, 唔知點解,我事後問過老細,他話合約寄左去個總部, 要好耐先會俾返我.]之後有一件事就好扯我個火,個老細幫我上左個保險牌, 一上了牌,老細立即問我拿返個上牌費 ($410). 佢事前無話要我俾錢,我亦都唔知上牌係要自己俾,事前無人同我講過!我果時好撚怒, 不過無小佢, 我同個老細講出左人工之後先俾.有好多野都好火, 我連自己係自僱人士都係入2個星期先知..-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------小弟既真人真事, 個manager 會講到好好聽昆你入行, 師兄請3思...


A:
回覆 1# 的帖子
保險業前途的確有機會可以好好,但係你必須確保自己可以持續有生意交返公司至得,人工高? — 你根本就冇人工,你ge收入只係來自佣金拆帳,你有本事搵到幾多咪有幾多囉。好多sales可以好易earn到百幾萬一年, 多既個d, 可以係幾千萬一個年tim— 事實ge另外一部份係有更多ge SALES 搵朝唔得晚而唔撈。自由度高, 公司唔會罵你, 唔會要你準時返工/ 放工, 你可以自己鍾意幾點返工就返工, 放假就放假, 老闆都唔會罵你— 呢 d 所謂 ge自由係同你 ge 生意額掛勾,你越好生意就越自由囉, 換言之,你冇生意就唔好諗住可以好自由。返工時間?大部份ge客人 在辦公時間都唔得閒同你見面,你最有可能越到ge時間就係等人地放 左工至得閒見你面,你自己諗啦。佢根本唔使鬧你,你都有機會彼佢 潤心潤肺到自己起身唔佬撈。有意義, 好多人都需要為將來儲蓄, 但佢地唔識, 就要靠我地去幫佢計劃, 好多客戶聽完佢地既計劃後, 都好感激佢地咁用心幫佢地計劃未來....— 呢個的確又係事實 wor,但係事實ge另一部份就係香港地有好多人都 已經有左好強ge保險意識,家陣ge競爭比之前更激烈,新入行ge 保險 代理有九成半或以上玩唔夠一年,你自己諗清楚啦。 如果你真係有興趣入行的話,最重要是要自問是否了解下列的事實:一、年紀21歲或以上(思想基本上成熟,應該知道自己為什麼做和做些什麼)。二、起碼中五以上程度(有能力應付考牌需要) 保險公司會提供課程彼你。三、需要人際關系良好,朋友夠多(初入行的時候的有利條件) 你要充份評估一下啦。四、表達能力夠強,具說服力。(做AGENT的基本條件,也可以透過培訓得以改進) 未知你在學期間這方面的發揮如何?呢一層有待考驗。五、有能力面對壓力和挑戰,也要習慣面對拒絕。(否則很難涯下去的)你要衡量一下了。六、個性要積極,思想要正面(否則你會找不到當中的意義) 需要不時自我調整。七、要善於管理時間,有自律性。(知道規則和方法之後,一切要靠你自己去努力)八、千萬不要以為自己在打工等出糧,你是在做生意,做成一單計一單。(無生意就無收入)九、認清自己的路向,審慎地作出決擇之後,就要勇往直前,堅定地奮鬥到底。(否則注定失敗)十、要同請你的人深入溝通,自我評估能否跟他/她合得來。(入行之後,他/她對你 的成敗影響至為深遠)

No comments: