Saturday 20 September 2008

香港討論區 -保險業

181088:

津貼 = 拎finance, 如果sale 唔到個quota 而你又拿左個人工, 係要還ga

看一看小弟既故事:

話說小弟申請了一份工作, 間公司既advertisement不是個保險公司, 一去到個地方, 間公司變成了一間大保險公司, 當時同自己講:[點解間公司變成某大保險公司架? .....算啦, 點都來到,入去見下啦.], 點知interview 非常正經,開頭話見個公司不是insurance company,個老細只是話間大保險公司同自己間公司有少少合作關係,又話又有客俾我....第2之interview我又去左, 個interview 都唔錯,個老細仲話以$10,000 月薪來請我. 我個時幾開心(GRAD 後第一份工), 就accept 左同簽左一份contract,個contract 係temporary既contract, 內容係指我要拿到第一個月糧就要出席所有trainning 同pass iiqe1,3,5.1個月後, 小弟上完所有既TRAINING 同PASS 晒IIQE 1,3,5 牌. 個老細就約我上去簽CONTRACT,果時先知道TRAINNING 係無錢收, 果一萬元係由簽長約果日計起一個月先有得出, 個老細仲話之後每個月要MEET 個QUOTA先有一萬元出. 我果時心諗:[點解咁GA? 點解個老細無同我講有QUOTA?] 不過我又不甘心收唔到個一萬元, 所以細心檢查個合約,知道無咩不合理既條件就簽左約. (個合約無當場俾返我, 唔知點解,我事後問過老細,他話合約寄左去個總部, 要好耐先會俾返我.]之後有一件事就好扯我個火,個老細幫我上左個保險牌, 一上了牌,老細立即問我拿返個上牌費 ($410). 佢事前無話要我俾錢,我亦都唔知上牌係要自己俾,事前無人同我講過!我果時好撚怒, 不過無小佢, 我同個老細講出左人工之後先俾.有好多野都好火, 我連自己係自僱人士都係入2個星期先知..

from : http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=8057484&extra=page%3D6&page=2

No comments: